[사진] 외국인 눈에 비친 사이버펑크 코리아 서울 #cyberpunk #seoul

반응형
728x170

외국인이 본 한국 이미지

완전 사이버펑크 미래도시 그 잡채 

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 

그 와중에 예쁘고 신비로움

 

 

 

외국인의 시각으로 본 서울(Seoul)사진 모음 (색감, 감성 장난아님)

Calpe A study of Ricardo Bofills famouse Muralla Roja, located in Calpe - Spain. It is said that the Muralla Roja is a result of the architects inspiration by the Mediterranean tradition of the casb..

blessingyear.tistory.com

 

[사진] 한국의 아름다운 풍경화 도시 사진 서울 / 이것저것 모은 이미지들 - 흑백, 명화, 인생, 그

2/27/2016 Archive Hiking on the Seoul Trail Olympic Bridge, Lotte World Tower and Seoul’s ubiquitous apartments. The Seoul Trail is a 157km trail combining mountain hiking and urban streets runnin..

blessingyear.tistory.com

반응형

Nowhere Cafe

삶을 풍요롭게하는 덕질을 추구합니다

    이미지 맵

    Pics/Background 다른 글

    댓글